همشهری آنلاین: تیم این‌لاین هاکی بانوان کشورمان در دو دیدار اول و دوم خود به دو پیروزی مقابل هند و کره جنوبی دست یافت.

Iran Inlinehockey Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، تیم‌های ملی این‌لاین هاکی بانوان ایران و هند در نخستین دیدار خود در رقابت‌های رولر اسپورت آسیا روز سه‌شنبه (4 آبان) رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه 6 بر 2 به سود ایران خاتمه یافت.

اعظم سنایی و فائزه مدبر هر کدام دو گل و مرضیه قندی و صدف منصوری هر کدام یک گل در این دیدار به ثمر رساندند. این برتری در حالي رقم خورد که تیم ملی کشورمان در دروه قبلی این رقابت‎ها مقابل هندوستان با نتیجه 5 بر 2 بازی را واگذار کرده بود.

بانوان این‌لاین هاکی ایران صبح چهارشنبه نيز برابر کره جنوبي، یکی از تیم‌های مدعی و قدرتمند این دوره از بازی‌ها به میدان رفتند که در پایان با تک گل فائزه مدبر به برتري رسيدند.

شاگردان خرم باقری در این بازی دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند که توسط داور بازی مردود اعلام شد.

از جمله نکات قابل توجه در این دیدار قطع شدن برق محل برگزاری مسابقات بود؛ این اتفاق در شرایطی افتاد که تیم ایران صاحب توپ و میدان بود و حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه کره تدارک می‌دید؛ از سویی دیگر تمام ورزشگاه؛ تابلوی نتایج و مانیتور کادر داوری نیز برق داشت و تنها برق سالن بازی قطع شده بود که به همین دلیل بازی برای دقایقی متوقف و تیم کره فرصت استراحت و بازیابی خود را پیدا کرد.

رقابت‌های رولر اسپورت آسیا در دو بخش زنان و مردان به میزبانی چین و در شهر لی شوی در حال برگزاری است.

 

کد خبر 350698

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha